みずほ総合研究所機関紙「Fole」に弊社代表のインタビュー記事掲載
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みずほ総合研究所(株)の機関紙「Fole」4月号の第一特集は「進化するサブスクリプション」。その中で弊社代表 紣川謙のインタビュー記事が掲載されました。
サブスク型サービスの成功には、素晴らしい顧客体験を提供できるのがカギとなります。
インタビューで紣川は顧客の期待を上回る顧客体験を提供するための仕組みについて語っておりますが、その仕組みのひとつは顧客獲得・エンゲージメント・顧客維持などのステップからなる「顧客ライフサイクル管理」です。
4月号の表紙は福岡県の、ステンドグラスの美しい今村天主堂。ご勤務先等でFoleを見かけられたら11ページをご一読いただけますと幸いです。
株式会社CustomerPerspective 広報担当 渡辺
The April issue of Fole, the periodical of Mizuho Research Institute carried an interview of Ken Kasegawa. The interview is part of the top article titled “Evolution of Subscription Services.”
A key to successful subscription services is an excellent customer experience. In the interview, Ken Kasegawa discusses what companies need to do to continue to exceed the expectations of customers. For example, he talks about Customer Lifecycle Management, a process that comprises such key steps as customer acquisition, engagement, and retention.
The cover of the periodical is Imamura Catholic Church in Fukuoka, with beautiful stained glass windows. If you have a chance to read Fole, please look at the interview on page 11.
Public Relations, CustomerPerspective, Inc.